Regulamin
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z usług, świadczonych przez firmę FIT & JOY Katarzyna Basiaga, Karolina Ślusarz S.C. ul. Daliowa 4/4, 30-612 Kraków, NIP: 679-31-36-297, REGON: 365794684 (zwaną dalej: „Dostawcą”).
- Klientem Dostawcy może zostać każda osoba pełnoletnia. Zamówienie usługi dla osoby niepełnoletniej może dokonać jedynie jej prawny opiekun, który bierze pełną odpowiedzialność za efekty stosowanej diety.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przygotowania i dostawy posiłków w ramach tzw. cateringu dietetycznego. Jest to 5-cio posiłkowy zestaw o określonej wartości kalorycznej. Każdy posiłek spakowany jest w pojemniki do tego dostosowane. Posiłki spakowane są razem w papierową torbę.
- Osoba składająca zamówienie potwierdza jednocześnie, iż zapoznała się i akceptuje wszystkie postanowienia regulaminu.
§ 2 Definicje
- Dostawca – firma FIT & JOY Katarzyna Basiaga, Karolina Ślusarz S.C. ul. Daliowa 4/4, 30-612 Kraków, NIP: 679-31-36-297, REGON: 365794684.
- Produkt, Dieta – Zestaw 5 posiłków o łącznej kaloryczności od 1200 do 3000 kcal dostarczany do Klienta w dni określone w formularzu Zamówienia.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów produktu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia, poczty e-mail lub telefonicznie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Dostawcą.
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Ustawa o prawach konsumenta, Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
- Strefa dowozu – obszar dostaw Usługi wskazany w sekcji „ FAQ – Jaki jest obszar dostaw” dostępnej na stronie fitandjoy.pl obejmującej wskazane miasta główne oraz okoliczne miejscowości. Możliwość dostawy pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia potwierdzana jest przez Sprzedawcę podczas przyjęcia Zamówienia do realizacji. Dodatkowo w sytuacji braku możliwości realizacji dostawy pod podany adres, Klient jest o tym informowany.
- Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
§ 3 Zamówienie
- Składający zamówienie potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje wszystkie warunki niniejszego regulaminu.
- Zamówienie diety następuje drogą telefoniczną pod numerem 509340235 lub 502 640 769, mailową pod adresem fitandjoy@fitandjoy.pl lub poprzez wypełnienie formularza zamówienia dostępnego na stronie fitandjoy.pl. Po wypełnieniu formularza zamówienia, Dostawca może skontaktować się z klientem telefonicznie lub mailowo w celu ustalenia szczegółów zamówienia, takich jak godziny dostawy, sposób pozostawienia dostawy oraz płatności.
- Pierwsza dostawa posiłków następuje w dniu wyznaczonym przez Klienta, jednak nie wcześniej niż 1 dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty bądź odebraniu potwierdzenia przelewu. Potwierdzenie przelewu należy wysyłać na adres poczty elektronicznej: fitandjoy@fitandjoy.pl.
- Biuro Dostawcy przyjmuje zamówienia telefoniczne od niedzieli do czwartku
w godzinach od 9 do 17. W tych samych godzinach prowadzona jest również bieżąca obsługa klientó Kontakt telefoniczny możliwy jest pod numerami telefonów 509 340 235 lub 502 640 769. - W trakcie składania zamówienia zamawiający jest zobowiązany podać wszystkie niezbędne informacje oraz przeciwwskazania mogące mieć wpływ na zdrowie,
a w szczególności informacje o nietolerancjach, dolegliwościach, chorobach oraz alergiach. - W przypadku zatajenia przez Klienta jakichkolwiek problemów zdrowotnych
i przeciwwskazań, Dostawca nie ponosi odpowiedzialności prawnej za efekty stosowanych diet. - W przypadku osób chorych lub/i osób, u których występują problemy zdrowotne, zaleca się konsultację z lekarzem przed przystąpieniem do stosowania diety.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów stosowanej diety.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych danych, w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach dostępnych na stronie w tym osobowych, kontaktowych oraz informacji o stanie zdrowia, mających wpływ na przygotowanie Diety lub działanie Klienta w sposób utrudniający lub uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Sprzedawcę.
§ 4 Płatność
- Zamawiający zobowiązany jest dokonać płatności za cały okres zamówienia z góry, najpóźniej dzień przed rozpoczęciem diety. W przypadku braku wpłaty za zamówienie w tym terminie, zamówienie jest traktowane jako anulowane, o czym klient zostanie poinformowany.
- Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności: przelew tradycyjny na rachunek bankowy Dostawcy prowadzony przez PKO BP o numerze: 32 1020 2892 0000 5702 0624 6724 lub przelew online za pośrednictwem systemu tPay.com. Płatność w gotówce do rąk kuriera jest przyjmowana tylko w sytuacjach wcześniejszego uzgodnienia tego z Dostawcą.
- Za dzień płatności uważany jest dzień, w którym wpłata za zamówienie zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym.
- Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawia fakturę VAT o tytule ,,Zestaw typu Fit” lub ,,Catering”. Faktura zostanie wystawiona po wpływie płatności za produkty.
§ 5 Dostawa
- Dostawa zamówienia odbywa się w dni robocze od 4:00 do 10:00 rano oraz dzień wcześniej w godzinach 18:00 do 22:00.
- Szczegóły dostawy ustalane są z Klientem indywidualnie podczas rozmowy telefonicznej lub mailowo. Klient ma prawo wskazać preferowany przedział czasu dostawy, nie węższy jednak niż 2 godziny. Dostawca zastrzega sobie możliwość realizacji dostawy również poza podanymi ramami czasowymi, jeżeli z przyczyn niezależnych nie będzie on w stanie zrealizować dostawy Diety we wskazanym przedziale czasu.
- W przypadku nieodebrania zamówienia przez Klienta, spowodowanego nieobecnością osoby upoważnionej do odbioru zamówienia lub jakąkolwiek inną okolicznością uniemożliwiającą dostarczenie zamówienia Klientowi, dietę uznaje się za skutecznie dostarczoną.
- Dostawa na terenie Krakowa i Wieliczki jest bezpłatna. Opłata dodatkowa za dostawę poza ten teren podana jest na stronie internetowej oraz może być ustalana indywidualnie drogą telefoniczną.
- Wszelkie zmiany w zamówieniu należy zgłaszać niezwłocznie, nie później niż do godziny 20:00 na 2 dni przed planowaną dostawą zamówienia. Zmiany zgłoszone po upływie wskazanego powyżej terminu nie zostaną zrealizowane.
- Harmonogramy dostaw na dni świąteczne będą dostarczane z odpowiednim wyprzedzeniem pocztą elektroniczną na adres podany przy składaniu zamówienia lub drogą telefoniczną. Dostawca zastrzega sobie prawdo do niedostarczania diety w dni następujące po dniu świątecznym, ze względu na pracę ,,dzień wcześniej”, o czym klient zostanie wcześniej poinformowany.
§ 6 Zmiany i anulowanie zamówienia
- Klient uprawniony jest do zmiany zamówienia w części dotyczącej: terminów dostaw, adresu dostawy, rodzaju diety i kaloryczności diety. Zmianę uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania przez Klienta od Dostawcy wiadomości zawierającej jej potwierdzenie.
- Klient uprawniony jest do anulowania zamówienia/rezygnacji lub przesunięcia dni diety nie później niż do godziny 20:00 na 2 dni przed planowaną dostawą zamówienia
- O zamiarze wprowadzenia zmian Klient zobowiązany jest powiadomić Dostawcę telefonicznie lub mailowo w godzinach pracy dostawcy.
- Zamówienie ulega wydłużeniu o taką ilość dni, dla których Klient skorzystał z uprawnienia do anulowania zamówienia. Klientowi nie przysługuje prawo domagania się zwrotu należności za zamówienie z tytułu jego częściowego anulowania. W przypadku zmiany kaloryczności przez Klienta w trakcie realizowanego zamówienia, rozliczenie następuje po indywidualnym ustaleniu z Dostawcą.
- W przypadku rezygnacji z zamówienia w czasie jego trwania, Klienta obowiązuje rozliczenie niewykorzystanej diety w przyszłości w dniach cateringowych lub indywidualne ustalenie rozwiązania z Dostawcą.
§ 7 Reklamacje
- W razie niezgodności przedmiotu zamówienia lub sposobu jego realizacji
z niniejszym regulaminem lub złożonym zamówieniem, Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 24 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Wyjątkiem są reklamacje dotyczące niezrealizowanej dostawy – w takim przypadku reklamację należy złożyć do godz. 12.00 w dniu, w którym dostawa miała zostać zrealizowana. Reklamacje rozpatruje Sprzedawca w terminie
5 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji za wyjątkiem reklamacji dotyczącej dostawy, która rozpatrywana jest niezwłocznie. - W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych, reklamacja nie będzie rozpatrywana. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca niezwłocznie powiadomi Klienta.
- Reklamacja powinna zostać złożona za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem fiandjoy@fitandjoy.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów 509 340 235 lub 502 640 769.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji Dostawca zobowiązany jest do wymiany zamówienia będącego przedmiotem reklamacji albo wchodzącego w jego skład posiłku/posiłków, po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem terminu wymiany.
- W przypadku stwierdzenia przez Dostawcę, że reklamacja nie jest zasadna,
w szczególności z uwagi na zgodność przedmiotu reklamacji z zamówieniem, Dostawca poinformuje Klienta o fakcie nieuwzględnienia reklamacji w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych przedstawiając stosowne uzasadnienie. - W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, braku możliwości dostarczenia Klientowi posiłku lub posiłków z przyczyn leżących po stronie Klienta, Dostawcy należna będzie kwota odpowiadająca wartości dostarczonych Klientowi posiłku lub posiłków.
§ 8 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi na stronie www.fitandjoy.pl na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
- Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
- W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.